I'm a cool driver!

Har varit ledig hela dagen idag för er som inte förstått det. Var i Lund innan idag och hämtade ut nytt recept på p-piller, innan det gick jag i stan. Fick med mig en tröja och ett par solglasögon från Gina Tricot. 
Nu ikväll har jag varit ute och övningskört i 1½ timme, man känner att man börjar lära sig det mer och mer men min rädsla till att starta bilen från när man stått vid rött i en korsning sitter fortfarande kvar. Fick motorstopp mitt i korsningen men som tur var hade jag ingen bil bakom mig. Var även på pappas lager och jag & Linus hittade en truck som han hissade upp mig på typ 2 meter i luften, ni får bild på det imorgon!
Nu ligger jag i sängen och smsar lite med min älskling, ska sova nu snart så vi hörs imorgon helt enkelt! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0