Grillat!

Idag har det hänt mycket i skolan. Första lektionen har jag och Emma idrottsskador & massage i huset där dom utvecklingsstörda är på Vipan. Helt plötsligt springer en mongolid in i rummet där vi är och lägger sig bredvid mig på golvet, sen innan han går ut igen så tar han mig på bröstet! Haha jag är rädd för honom numera.. Sen när vi tjejer satt i matsalen kastar en utländsk kille en potatis i Malins och Saras huvuden och jag får allt splash över mig.
Efter skolan gick jag en runda i stan med Malin och Josse. När jag kom hem hade mamma och pappa börjat grilla så vi invigde både grillen och uterummet idag.
Nu sitter jag i soffan och har precis tittat på top model sen igår. Ska snart hjälpa pappa att städa. Håller på att få panik, jag har börjat gå ut och gå stavgång varje dag och göra situps, sen får jag inte äta godis förutom 1 dag i veckan (fredag eller lördag) Och nu precis kom Linus och hans kompis in med godis som dom sitter och äter, vill bara ta påsen ifrån dom och proppa i munnen men nej jag ska vara duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0