Girls night out

Hej på er!
Om en kvart kommer Emma hit, vi ska fixa oss och fixa lite inför ikvällen för vid 6 kommer Josse, Sara, Malin och Sofie hit. Ska bli kul och massor av bilder ska tas!
Kom precis hem från Center syd, har varit och lämnat tillbaka koftan på Vero Moda och örhängena på Cubus så nu är jag 150 kronor rikare! Men märkte även att mitt kontant kort blivit avmagniserat, kul.. Jaja hörs ikväll/inatt!
Senaste tjejkvällen hemma hos Josse, jag och Sara sjunger sing star och jag ser allmänt nollställd ut haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en jättetrevlig kväll! Många bilder blev det icke, men det tar vi igen nästa gång. :)<3

2010-04-02 @ 10:14:08
Postat av: Malin

Håller helt med sara, tack <3

2010-04-02 @ 16:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0