Busy

Det är mycket i skolan nu och därför har jag inte hunnit skriva. Kan berätta att igår var jag med pappa i Helsingborg för att titta på MFF-HIF matchen, skit kul! Vi gick dit med pappas 3 kompisar och 2 av dom var HIF:are så man kunde hålla på och prata skit om HIF extra mycket haha.
Idag var skolan lugn, slutade samtidigt som Erik så vi tog skolbussen tillsammans men missade precis vår buss på Centralen.. Så istället för att sitta ute i 1 timme och vänta på nästa så satte vi oss på Espresso House och pluggade och Erik bjöd på en varm choklad till mig. När vi tittade ut så snöade det? Haha konstigt väder för efter 2 minuter var det blå himmel och sol igen. Nu ligger jag i sängen och ska sova, mina ögon går i kors. Har precis varit ute och gått en jätte lång runda stavgång med mamma så jag är nöjd över mig själv! Och fick precis veta att min helg kommer bli bra, Erik sover här på fredag och jag där på lördag hihi.
Nä nu får jag sluta skriva, godnatt ♥
Bild på MFF-klacken sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0