32 månader ♥

Hann aldrig skriva mer igår för när jag kom in efter att ha gått en långrunda med stavarna så ringde Erik och sa att han bara skulle packa och sen komma, så jag fick hoppa in i duschen snabbt. När han kom så skulle igentligen jag övningskört till Landskrona för att vi skulle hyra film till kvällen men eftersom min familj skulle bort så hann vi inte det, så fick övningsköra till Centrum istället och hyra "funny people" och sen hämta Ida. Sen åkte min familj så Erik och jag blev själva, vi lagade super god mat, älskar Eriks mat haha. Sen tittade vi på filmen tillsammans.
Idag har jag och Erik 32 månader tillsammans, ofattbart egentligen att tiden har gått så snabbt och mina känslor bara blir starkare och starkare!
Erik åkte hem vid 1 idag. Jag och Ida ska snart ut och åka roller blades en stund tror jag, är rastlös och vill inte bara sitta hemma idag. Hörs sen!
Fläskfilé, klyftpotatis, stekta champinjoner och sås. Blir hungrig bara jag tänker på maten haha ;)

Såhär såg min bruna slinga ut igår morse när jag vaknade, nu ser man knappt den eftersom jag kammat ut mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0