090904.

Hej allihopa!
Allt bra med er idag? Med mig är det kanon! Börjde skolan klockan 10:00, mötte klassen + A-klassen vid Botan och sen gick vi en liten runda i Lund som tog ca 1 timme, eftersom vissa stannade och redovisa om Domkyrkan och sånt. Efter det slutade jag och Emma, vi fick komp-ledigt på vår dramalektion så vi gick och åt pizza/kebab med tjejerna från klassen och tog sedan en stadsbuss med dom till skolan för dom skulle ha engelska. Själv sitter Emma och jag vid varsin dator och glor. Ska träffa Erik om en liten stund och då tar vi bussen tillsammans hem. Ikväll ska jag dit och sova där, mysigt :)
Jaja vi hörs när jag kommer hem sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0