Världens bästa födelsedag <3

Erik kom vid kvart över 5 och då fick jag öppna min present han köpt. Helt ärligt, jag började gråta när jag öppnade presenten och läste vad han hade skrivit. Han är så himla underbar och kan säga att jag tror inte att det finns någon kille som är som Erik, han är unik <3
Vi duschade och gjorde oss iordning och sen gick vi med resten av familjen och åt god mat på lödde krog. Var hemma igen lite i 8 och Erik och jag hade det mysigt tills han skulle hem vid halv 10.
Nu ligger jag redan i sängen, är rätt trött så ska sova nu. Vi hörs imorgon, jobbar till 3 och ska hem sen, ska åka till Sofie på torsdag istället :) Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0