Tyck synd in mig...

Fyfan vad dåligt jag mår just nu.. Sitter i soffan och fryser, har hög feber, ont i halsen, näsan rinner & är täppt på samma gång och jag har ont i kroppen. Sjukdomen har brytit ut nu och jag hoppas jag inte har lyckats smitta ner Erik.
Skulle ta varmt vatten och honung för min hals nu precis, men då hade vi ingen honung. Så tänkte ta jordgubbs te men då var det slut, så fick ta varm oboy och nu när jag dricker det så märker jag att jag inte har någon smak kvar, kul... okej ska inte sitta och gnälla, men har inte varit såhär sjuk med hög feber på typ 2 år tror jag det är.
Sitter och tittar på hål i väggen med Ida så det piggar upp en lite, får ringa till Erik lite senare (ifall inte han lyckas hinna ringa först) så blir jag ännu gladare.
Stannar hemma ifrån APUn imorgon iallafall så vi får se fall jag orkar skriva mer ikväll, annars hörs vi imorgon, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0