Trött...

Får bli ett snabbt inlägg för jag vill sova.
Slutade APUn 10 i 4 och då körde jag snabbt hem och packade ihop lite saker (skor och klänning till nyår bla för jag skulle visa Sofie) sen tog jag bussen till Lund. Där mötte jag Sofie så vi gick i stan ett tag, slutade med att båda köpte likadan kofta + halsband haha. Det läskiga var att när vi gick och pratade kläder så har jag bytat min tunika jag fick i present till en spets tröja som hon också köpte för någon dag sen utan att vi visste att vi köpt samma, vi har samma smak. Vi åt i stan och sen tog vi bussen hem till Sofie. Pratade lite och sen såg vi på mammas pojkar och åt rulltårta. Mamma kom och hämtade mig lite över 9 och nu ligger jag här i sänger nyduschad.
Imorgon slutar jag halv 3 så då ska jag hem och göra lite APU uppgifter tills Erik kommer vid kvart över 5. Han sover här imorgon och sen ska vi åka till honom på lördag och då ska jag sova där. Plus att Filip & Sofie + Filips familj ska komma till Erik på lördag, ska bli kul! Haha får träffa Sofie igen och vi har redan bestämmt vad vi ska ha på oss så vi inte kommer likadana ;) Nu ska jag sova, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sofie

älskar dig bästis:)<3

2009-11-28 @ 15:02:30
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0