Thomas Sabo

Hej på er?
Allt bra? Själv har jag riktigt ont i huvudet just nu. Det tar på krafterna att ha 22 3-5 åringar runt sig hela dagarna + att jag är rätt trött så ska snart gå och lägga mig. Tänkte bara berätta om min dag..
Jobbade 07:30-13:30, när jag kom hem gjorde jag mig lite iordning och vid kvart i 3 tog jag bussen mot Lund för att möta Sofie där. Sen tog vi bussen till Malmö. Gick direkt till Thomas Sabo affären där vi kollade runt ett bra tag på alla 10000 olika berlocker (känns det som haha) sen köpte vi varsin berlock till varandra. Jag köpte ett S till Sofie och hon ett N till mig. Det var både julklapp och present till varandra. Sofie fyller år imorgon och jag fyller år 20 dagar efter henne, så vi firade både födelsedag och julafton idag haha. Sen gick vi och åt, BK blev det, inte bra inte bra för mig som vill gå ner i vikt och börja träna men har inte ätit där på länge så det var ett undantag. Plus att från och med imorgon ska jag ut och gå varje dag. Sen gick vi och tittade i stan, försökte hitta nyårs klänning, kan säga att både jag och Sofie längtar till nyår riktigt mycket! Vad vi ska göra får ni höra någon annan dag.
Nu ska jag tvätta bort mitt smink, göra situps (som jag börjar med idag) och sen soooooova! Vi hörs imorgon, jobbar från 8-15.00, när jag kommer hem ska jag försöka få ut tummen ur röven och städa min gaderob + under mitt soffbord. Puss!


Denna fina berlocken fick jag av min bästis <3


(bilden sen i början av 1an) Tack för idag min lilla blondie, love u <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

love you!

2009-11-04 @ 07:04:29
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0