t-r-ö-t-t...

... så stavar man min dag. Vaknade typ halv 5 imorse och var skit pigg, hörde att pappa var uppe eftersom han skulle åka till Stockholm så jag gick ner och sa hejdå till honom. Sen la jag mig i hans säng där mamma sov och somnade runt 20 i 6. Sen ringde väckarklockan 20 över 6 men jag kom inte upp från sängen förrens 7. Tog moppen till apun idag för det stormade ute och det var skönt för jag hade aldrig orkat cykla i motvind, ögonen bara rinner och rinner. Jobbade mellan 8-15:00 idag och det har hänt så sjukt mycket! Kan säga att jag får ta mycket mer ansvar på denna avdelningen än vad jag fick förra året. Idag var jag ute själv med mina barn på avdelningen tillsammans med 2-3års avdelningen + deras personal. Men alla och då menar jag alla barnen på båda avdelningarna höll sig till mig för jag lekte med dom. Var ute mellan halv 9-11. Sen började det även snöa. Och jag har haft 5 barn hängandes runt mina ben idag när jag går, dom hänger fast och tycker det är skit kul. Killarna som är kära i mig pussar på mina händer och ja.. överallt. Jobbigt att vara populär för sånna små, det tar på krafterna. Idag när jag kom hem somnade jag vid 5 och vaknade inte förrens halv 10 (!!!) då älskling rinde hem till mig.
Nu ligger jag i sängen och kan inte sova, men börjar bli lite trött så jag hoppas jag får nån sömn inatt även om jag sovit halv dagen.. Imorgon ska jag inte till apun på morgonen för jag ska in till skolan tar bussen vid halv 10 och sen ska jag ta vaccinet till svininfluensan! Är nervös men ser det positivt: jag får träffa både Sofie, Josse, Malin och Sara, saknar dom! Nu ska jag läsa bloggar, titta på tv och sova. Skriver nog ett inlägg innan jag går till bussen imorgon. Puss!


Grattis till Sofie som fyller år idag! (bilden är från dagen då vi hade exakt lika dana kläder! t.o.m skor ;) det sjuka är att Sofies fotografisk-bild lärare frågade fall vi var syskon för vi var lika? han måste vara blind haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0