Sweet dreams.

Nu ligger jag i min säng och målar nytt nagellack, fick bli silvrigt-glitter, haha ser ut som jag ska på värsta "discot" men tänkte ta mitt nya mörklila nagellack men kom på att det inte kommer matcha till min nya röda tröja jag ska ha imorgon, haha dagens i-lands problem?
Var med mamma på Center Syd innan, bytade tunikan jag fick för den var för lång och fick en spets tröja istället. Sen köpte jag 3 depend-nagellack för 41,50 som var lite nyårsfärger så tänkte göra någon kul franskmanikyr med dom till nyår. Ska snart sova och imorgon har jag lång sovmorgon, börjar halv 10 och slutar 10 i 4, då åker jag till Sofie ska bli kul! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0