Stackars Linus

Ni får ha lite medkänsla för min lillebror, i fredes när han fyllde 10 fick han en ny stor skit fin cykel. Idag kom han hem med gipsad arm, han cyklade till skolan imorse och trillade med den. Awe så synd om honom, men han kan se det positivt, nu behöver han inte fråga mig längre om hur det känns att bryta något ben och bli gipsad :) haha.
Pratade precis med älskling och han kom på en sak som jag inte ens själv tänkt på.. Har ju redan köpt min nyårs-klänning för jag blev kär i den. Gjorde samma tabbe förra året och köpte en tidigt och sen gick jag och gnällde till Erik att alla fina klänningar kommit ut i affärerna. Haha läskigt ändå att inte märka sina "fel" man gör. Bara att hålla tummarna att det inte kommer några fler klänningar i år som jag börjar gilla, vilket aldrig kommer att hända!
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och ta det lungt, går och lägger mig tidigt idag. Hörs imorgon, kommer hem vid 3.

Har har ni en bild på min söta lillebror haha, bakom honom sitter Isak vår dåvarande halv-kusin, nu är min morbror inte tsm med hans mamma längre. Kolla i bakgrunden så mysigt mormor & morfar bor, bara ca 400 m ner till sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0