Sovmorgon

Gud så skönt att ha sovmorgon idag! Börjar halv 10 till halv 6 för ska ha stängning idag. Sitter och tittar på the voice och äter min nuvarande favorit frukost, macka med ost och ingefärsmarmelad, apelsinjuice och varm oboy.
När jag lagade min lunch jag ska ha med mig idag tänkte jag att hur mycket man saknar alla i skolan så kommer jag sakna barnen. Pratade med barnen vid mitt bord igår när dom åt mat och då frågar den äldsta 5åringen (döper han till H=han för jag får inte säga namn)

H: Nathalie hur länge ska du vara kvar här?
N: denna, nästa och nästa vecka igen *räknar med fingrarna med barnen och kommer fram till 12 dagar*
H: okej, vad ska du göra sen efter dom 12 dagarna?
N: då ska jag tillbaka till min skola igen
H: när kommer du tillbaka sen när du varit i skolan en stund?
N: jag kommer inte komma tillbaka sen, jag ska bara vara här dessa 12 dagarna
H: jaha... *tittar ledsen ner i bordet*

Hahaha awe, tror dom kommer sakna mig också med tanke på hur populär man är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0