Snäll iår?

Farmor ringde imorse och sa att jag nog varit snäll iår eftersom det var blå himmel och sol, vi brukar säga att när det är fint väder har man varit snäll och när det är fult har man varit dum. Dock började det regna vid halv 4 tiden när jag körde hem från APUn så har kanske varit liiite elak? Haha.
Måste bara berätta hur söta barnen är, i deras samling idag sjöng dom både "happy birthday" och "ja må hon leva" till mig och sen frågade en 5åring varför jag inte hade med mig glass och bjöd på för det brukar barnen som fyller år ha haha. Och sen när jag gick hem så gick jag på parkeringen till min moppe så får jag världens bamsekram på benen av en kille som också skulle gå hem som sprungit ifatt mig, hans mamma sa att han var så himla kär i mig sött haha.
Sitter i soffan och äter päron just nu, om ca 30 minuter kommer älskling hit och sen ska vi ut och äta. Kanske tar nån bild ikväll, vi får se. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0