Rolig kväll!

Frida åkte hem för 30 minuter sen. Har varit en mycket rolig kväll med mycket prat och många skratt. Hon kom vid lite över 5 och vid 6 tiden åkte vi ner till pizzerian och köpte varsin pizza. Sen kollade vi på Saw 4, jag blundade igenom halva filmen medans Frida satt helt iskall och berättade vad dom skulle gjort haha. Sen kollade vi lite på mammas pojkar och när det var klart gick vi upp på mitt rum. Frida skulle göra sig iordning för hon skulle iväg senare, vi letade upp massa band som vi spelat in på min kareoke för typ 3 år sen, som vi skrattade för det var många falska toner haha! Sen kom Caroline för hon skulle hämta Frida, så vi visade henne våra intervjuer vi gjort när Frida är Carolina Gynning, jag är Magnus Carlsson och tillsist är Frida en gammal tant och jag en tant på 78 år som heter Ulla Halm, hahaha lite roligt att höra på eftersom vi hade bra fantasi. 
Nu ligger jag i sängen och ska sova, min mage spricker snart för jag är fortfarande mätt efter pizzan! Imorgon får jag äntligen träffa min lilla Erik, en hel vecka sen vi träffats sist så det ska bli mysigt! Men vi hörs imorgon, godnatt.. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt kul kväll måste träffas snart igen ;D <3

2009-11-22 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0