One day left..

Fy vad trött jag är! Barnen tar verkligen ut mina krafter haha.
Jag är "nervös" inför imorgon, det är ju min födelsedag och nu precis åkte mamma och pappa iväg och "köpte mat" haha. Sitter och skriver i min tema loggbok som vi har i uppgift från skolan, jobbigt att hitta massa konflikter och sånt hela tiden. Vill bara att kvällen ska gå fort så det blir den 24/11 någon gång! Imorgon så kommer även Erik hit vid 5 och sen vid 6-halv 7 ska vi + min familj då ut och äta, mysigt. Denna veckan kommer bli bra, imorgon får jag träffa Erik. På fredag ska han hit och sova här och på lördag ska jag till Erik och sova där och då är även Sofie och Filip där på kvällen. Och nu på onsdag ska jag till Bästis-Sofie och va hos henne på kvällen, blir en bra veckan tror jag!
Nu ska jag titta lite på tv och vila upp mig, hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0