Mysig söndag med älskling <3

Förlåt att jag inte skrivit idag men har faktiskt inte haft tid. Vaknade vid 9 idag men låg och tittade på tv i 1 timme i sängen. Sen har jag städat mitt rum och lite sånt och vid 20 över 2 kom min älskling äntligen hit! Vi hade inte träffats på 1 vecka så jag har saknat honom <3 Vi har haft en riktig mysig söndag tillsammans men han var tyvärr tvungen att åka hem igen vid 6, men det var kul att han var här i någon timme iallafall och vi träffas igen på tisdag (då jag fyller år!). Nu sitter jag i soffan och tittar på "vem kan slå Filip och Fredrik" med Ida. Ska snart gå och lägga mig för min huvudvärk börjar komma tillbaka nu, kan vara att jag inte har mina glasögon när jag tittar på tv så får börja använda dom lite oftare. Men vi hörs imorgon!

Tack för att du finns mitt hjärta, du gör livet värt att leva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0