Mysig helg <3

Tack för hela helgen min älskling!<3
Åkte ju till Erik igår vid 7 tiden. Vi tittade på tv och sen vid halv 10 började vi kolla på "the day after tomorrow" som gick på tv. Men vi båda somnade efter 1 timme så vi gick och la oss i hans säng och tittade klart på filmen där istället.
Idag vaknade vi vid 9 tiden och åt frukost vid 10. Sen kom pappa och hämtade mig vid 12 för älskling skulle dela ut reklam och plugga.

2 år och 3 månader har gått, men mina känslor för dig bara växer & växer. Tack för att du finns och för att du har gjort mitt liv till det de är idag! Tack vare dig kan jag vara stolt över mig själv, du är värd det bästa som finns Erik och jag hoppas jag ger dig det! Du har ett hjärta av guld! Jag älskar dig mest av allt i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0