Love to love you Erik <3

Idag vid kvart över 2 kom Eriks mamma och hämtade mig så jag åkte med henne hem till Erik. Sen har jag varit där hela dagen och myst, ätit och kollat på LOST tills klockan 9 då mamma hämtade mig. Älskar min Erik <3
Nu ligger jag i sängen och dör snart av nervositet! Börjar min praktik imorgon, ska vara ute i 5 veckor på ett dagis med barn mellan 3-5 år, men jag känner inte alls för det just nu! Dels tycker jag att 5 veckor är förlänge och dels kommer jag sakna mina flickor i skolan. Okej om någon dag så kommer jag lära känna alla och komma in i det och älska barnen, och det som är positivt är att jag har praktik nu och inte efter jul som förra året, hoppas på att jag slipper snön i år för det var inte kul att gräva i en is-sandlåda med barnen ska jag berätta! Så lite positivt får jag se det.
Imorgon fyller mamma även år så när jag kommer hem ska jag göra mig iordning och sen ska vi åka till malmö och äta fondue på Elysé. Hatar att vi är full bil för Erik kan inte följa med då.. Nu ska jag sova, jobbar 9-15:30 imorgon. Puss på er!

Livet är underbart med dig! <3
(haha måste skriva Lottas kommentar som tog bilden "oj Natti du får photoshopa denna, du ser ut som en vit prick jämfört med Erik" haha awe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0