Längtar!

Just nu ligger jag i min säng och ska snart sova. Längtar som bara den tills imorgon! Dels för att min mormor och morfar kommer ner till Skåne och att min kusin Mattias kommer men också för att jag får träffa min lilla älskling Erik. Vi har inte träffats sen i söndes så jag saknar honom just nu.
Idag på min APU gjorde jag min första uppgift. Hela dagen har jag fått massa pussar på kinderna så jag var helt blöt där + att alla 22 barnen skriker mamma efter mig haha, they kill me förstår ni hur trött man blir när man kommer hem på dagarna? Idag kom jag knappt ut ifrån dörren för en 3åring ställde sig och blockerade för han inte ville att jag skulle gå. När jag kom hem skrev jag min uppgift på datorn, känns skönt att redan har börjat med massa uppgifter så man inte sitter med det sista veckan.
Såg ni mammas pojkar ikväll? Haha Bobbys mamma är ju ändå för ball! Nu ska jag kolla lite bloggar och sen somna. Ska upp vid halv 7 imorgon för att sjunga för lilla Linus som fyller 10! Han är inte så liten längre. Jobbar från 8-14:30 imorgon och när jag kommer hem kanske en liten Erik sitter här hemma och väntar på mig, annars kommer han vid 3. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0