Jag bjuder på mig själv..

Kom precis ut ur duschen och jag tror aldrig det har varit så skönt att duscha innan. Tänk när jag är ute med barnen, all smuts och sand man får i håret på 1 dag. Idag har jag varit duktig. När jag kom hem skrev jag klart mitt arbete och sen gick jag upp i mitt rum och rensade ur massa skåp i 1½ timme. Fyfan! vad saker jag har! Får fortsätta imorgon för jag är långt ifrån klar, vill bara bli klar och få mitt rum om målat nu.
Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå upp och lägga mig redan nu, börjar må lite dåligt med ont i huvudet och trött hela tiden. Ska först ta bort mitt nagellack. Imorgon jobbar jag från 8-15.00 så vet ni det. Vi hörs imorgon!

Tur jag kan bjuda på mig själv va? Även om jag är osminkad med nyduschat/ofixat hår så sitter jag här och leker söt i Idas roliga webcam. Hoppas hon inte blir sur och märker att jag tar massa bilder haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0