Hänga gubbe

Allt bra med er? Själv är det sådär, trött och förkyld.. Idag slutade jag kvart över 5 (igentligen halv 6 men sista barnet gick innan) Har bakat tillsammans med barnen idag och mina byxor är nerskvätta med kakao och tröjan nerskvätt med brun deg haha.
När jag kom hem så åt jag mat med mamma, pappa och Linus. Vi satt och körde hänga gubbe vid bordet och pappa gjorde ett långt ord. Tillslut stod det iskmaskin och jag satt länge och funderade på vad det kunde vara, tillslut skriker jag ut "Jag vet! Fiskmaskin!!" haha gud som alla skrattade. Det var såklart diskmaskin men det fattade ju inte jag haha.
Efter maten gick vi ut och gick i 40 minuter, ska komma i nyårsklänningen ni vet! (haha) Pappa och mamma gick in i en affär och Linus och jag stannade utanför för han hade sparkcykel. Då kommer det fram en kille till mig:

Han: vet du fall det finns minuten här?
Jag: *som inte visste vad minuten var och trodde det var typ en bensinmac* eh nä.. jag tror inte det
Han: fan shit också!
Jag: vadå vad ska du göra då?
Han: nää... lite grejer bara..

Haha sen kom mamma och pappa och dom sa att det fanns en automat inne på Ica till honom. Så pinsamt, jaja skit samma träffar aldrig han igen och heter man Nathalie är man van att skämma ut sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0