Grattis i efterskott lillebror!

Linus fyllde 10 år igår, grattis! <3
Jag hade fullt upp hela dagen så var därför jag inte hann skriva.. Slutade min APU 14:30 och då åkte jag hem direkt och gjorde mig lite iordning, kvart över 3 cyklade jag ner mot centrum och hämtade älskling vid bussen, tänkte vara lite snäll efter som det regnade och blåste hihi. Vi åkte hem till mig och han vilade lite eftersom han inte sovit mycket. Sen duschade vi och gjorde oss iordning lite till. Mormor och morfar kom från Småland vid 5, sen kom farmor och farfar 6 och sen kom Mattias & Annika 7. Fick en massa fina presenter som jag ska ta foto och lägga in sen :) Var jätte mysigt hela kvällen med god mat och tårta. Är så himla glad att Erik kunde komma! För det var verkligen fredagen den 13 igår för oss, Linus är aldrig sjuk men när vi skulle sjunga för han på morgonen så hade han fått 38 i feber, så han låg och sov hela kvällen typ.
Nu sitter jag i soffan och ska snart hoppa in i duschen, Erik åkte för typ 1 timme och 20 minuter sen, han skulle på öppet hus på vår skola. Tror att jag ska åka hem till honom senare ikväll och sova där inatt, men vi får se! Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0