Erik är bäst <3

Sov ju hos Erik från igår till idag. Kom till honom runt 4 tiden igår. Vi var ensamma hemma och åt god mat på kvällen och till efterrätt så åt vi jell-o som jag skrev innan. Det ser verkligen ut som den flubber-filmen haha. Kollade på LOST-avsnitt hela kvällen och varje gång Erik inte var vid TVn så hände allt läskigt. Fick hjärtattack X antal gånger! Vi somnade sen och idag gick vi upp vid 8. Eriks mamma fyller år idag så vi skulle upp och sjunga för henne. Efter frukosten klädde Erik och jag på oss och cyklade ut med hans reklam. När vi kom hem igen så gjorde vi oss iordning lite till och åkte till IKEA med resten av hans familj. Kul att se det ny byggda IKEA, var rätt mycket större! Blev hemkörd efter vi varit och ätit och kollat på IKEA och var hemma vid 2. Tack för en mysig helg älskling, älskar dig <3
Nu ligger jag i mitt rum, om 10 minuter ska familjen och jag åka till Malmö till farmor och farfar för att fika lite. Hörs kanske när jag kommer hem. Puss sålänge.

Haha kommer ni ihåg denna filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0