Bilder

Tänkte att när jag ändå har kopplat mobilen till datorn kan ni få några bilder som bara ligger på mobilen:


Har man hinderbana på idrotten så slutar det alltid med lek när man går barn&fritid. Jag kunde inte hålla mig så jag knöt ihop 2 lianer och Oskar och Sofie gungade mig haha. Bild från 1an.


Det är livsfarligt att gå i samma klass som Josse & Sara, helt plötsligt så ligger man där helt hjälplös i en buske. Tur att Malin är så snäll som hjälper en upp iallafall haha :) Bild sen nu i 2an


Oskar, Björn, Sofie och Madde hade det kul på en "lektion" dom ville rita 1 sak på min rygg men det slutade såhär + hela magen nerkladdad haha! Bild sen 1an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0