Ångest..

När vi hade ätit middag idag så cyklade/gick jag, Linus, mamma & pappa ner till Center Syd för att kolla på ett par skor jag har hittat. Jag är kär i dom men jag blir lång.. Har tänk ha dom till min nyårsklänning men jag vill inte bli längre än Erik. Får mäta mig med honom och se hur det blir med skorna helt enkelt.
Nu sitter jag i soffan och tittade på ullared innan, första gången jag såg det och det är ett sånt onödigt dåligt program som man ändå blir beroende av. Ikväll ska jag iallafall se Silent library! Har missat det 2 gånger redan.
Nu ska jag ta bort sminket och hoppa i myskläder, hörs imorgon!

En halv dålig webbkamra bild på skorna.
399:- din sko

Kommentarer
Postat av: tilda

Hur hög klack? :)

2009-11-18 @ 17:05:54
URL: http://hellostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0