24/11, min födelsedag!

Godmorgon på er! Första dagen för mig som 17åring, haha okej ska sluta tjata om det.
Blev väckt kvart över 7 av att familjen kom och sjöng med presenter och frukost på sängen. Fick massa fina saker, svarta jeans, tröja, tunika, underkläder och en berlock med ett kinesiskt tecken som betyder "love" av Ida, tack så mycket! :) Gick ner och åt frukost och halv 8 hade fortfarande ingen ringt eller skickat sms så jag började tro att alla hade glömt mig haha, 10 minuter efter ringde älskling och sa grattis, sen farmor och farfar och jag har även fått massa sms nu på morgonen. Ska åka till min APU närsom så jag får skynda mig, hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0