2 kg byebye

Kan det vara att jag snyter mig varannan minut som har gjort att jag gått ner 2 kg? Haha, fy vad tråkigt det är att vara hemma själv när det inte är något kul på tv, får sitta och titta på inspelningen av idol sen i fredags.
Har inget att göra så lägger upp lite bilder på saker som nog kommer vara med på önskelistan till jul..




Jet Set klocka, finns i så sjukt många snygga färger men änsålänge så är jag lite mer för den blåa eftersom den funkar till flest kläder.


En smal locktång som gör lockarna så små och skruviga, dock ska inte håret bli förkort när man lockat det som det ofta lyckas bli när jag lockar mitt hår. Får leta efter en bra modell för jag måste ju vara snygg i håret till nyår ;)


En vågtång, Sofie har en sån och håret blir skitsnyggt!


Ska leta upp nån snygg väska (tog bara en bild eftersom jag inte hittat någon än)


Thomas Sabo berlocker, älskar mitt armband nu när det börjar fyllas!


Sen har jag inte kommit på mycket mer att önska mig, har alltid svårt för sånt.. Men det kommer hoppas jag!
(
Får lägga detta inlägget i shopping-kategorin så jag hittar det när jag ska skriva önskelista ;) haha)


Kommentarer
Postat av: Sofie

thomas sabo är bäst, jag älskar mitt också:) hihi<3

2009-11-30 @ 22:43:17
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0