1 vecka kvar!

Om exakt 1 vecka fyller jag 17 år, längtar! För då kan inte Erik hålla på och tjata om att han är 1 år äldre, men okej sen fyller han 18 4månader efter jag fyller 17.. haha.
Idag jobbade jag mellan 7.30-13.00. Får faktiskt kalla det för jobba för alla tycker att jag är så himla duktig och snäll mot barnen och dom känner sig bortskämda när jag är där och dukar, torkar bord och sånt. Kände att jag var tvungen att skryta lite :) Nu sitter jag och lyssnar på Eriks spotify lista och äter päron och mandariner i sån burk. Ska börja skriva en aktivitet jag gjorde med barnen nu snart. Vi hörs senare!

Här får ni 2 av låtarna som jag har fastnat för och lyssnar om & om igen på. Älskar sån här mysig musik när man har minnen, tänker på Erik när jag hör dom. Och älskar texterna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0