091116.

Gud vad trött och frusen jag är idag!
Har ändå haft ett långärmad tröja + en sjal men jag gick runt och skakade på avdelningen så jag fick låna en personals tjock-tjocka tröja, men jag frös ändå. Det är Erik som smittat mig med sin jäkla förkylning haha. Kom hem för 45 minuter sedan och nu sitter jag och skriver 2 saker på datorn från mina apu-uppgifter. Imorgon ska jag göra en aktivitet med barnen och sen ska jag göra en till, sen är jag helt klar! Fan vad skönt haha. När jag skrivit ut det från datorn ska jag fråga fall någon kan följa med ner till Center Syd och kolla på skorna jag hittat till nyår, är riktigt sugen på att köpa dom! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0