091115.

När jag kom hem ifår älskling idag så fikade jag med familjen och mormor & morfar. Klockan 3 åkte vi till pappas lager med mormor och morfar för att dom skulle få lite saker från hans jobb. Sen sa vi hejdå till mormor, morfar & lilla Zlatan som satt i en kattbur och ska få bo hos dom. Sen så övningskörde jag lite vid dom stora parkeringarna, hela familjen satt i bilen och skrattade åt mig såfort kopplingen blev fel och bilen hoppade haha.
När vi kom hem så cyklade Ida, Linus och jag ner till Center Syd, dom båda var ledsna över att Zlatan flyttat så jag tänkte att dom blir glada av att följa med mig och kolla skor till nyår, snällt tänkt va? Men hittade ett par skitsnygga skor som jag funderar på att köpa. När vi kom hem från Center Syd så hade Frida + hennes föräldrar kommit hit. Vi fikade och åt mat, sen kollade jag och Frida på Bring it on och pratade en stund innan dom åkte hem.
Nu ska jag sätta mig framför tv;n med en fruktsallad och ringa älskling. Orkar inte skriva mer idag för jag är så sjukt trött så vi hörs imorgon!

Hejdå gubben, kommer sakna min lilla tjockis men det är bättre att du får ett bra och ett varmt hem 42 mil ifrån mig än att du ska behöva bo utomhus hela livet, vi ses efter nyår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0