091111.

Fy vad trött jag är!
Det tar verkligen på ens krafter att ha 22 barn runt sig varje dag, som ska hänga i ens armar och runt ens ben, klättrar på en som apor och ska pussa en i huvudet, hela tiden vill kramas och sitta i mitt knä och att jag ska leka i sandlådan med dom och pratar så högt som om jag skulle vara 10 meter bort även om jag sitter bredvid dom. Men å andra sidan så är dom skit söta! Idag gjorde jag lera med 4 stycken. Imorgon ska jag göra min första uppgift tillsammans med alla 5 åringar, ska bli spännande. Har suttit och planerat lite ikväll och även gjort en mall. Dom ska få rita av en fot och 2 av sina händer på ett papper, sen ska dom klistra ihop det så det blir ett älg-huvud. Andledningen till att jag gör det är för att dom har tema kroppen just nu så ska göra med kroppsdelar.
Idag har jag rensat i mitt rum, fått bort det mesta så mitt rum ser hyfsat bra ut och när jag kommer hem imorgon ska jag storstäda det eftersom på fredag kommer min mormor & morfar ner från Småland! Ska bli jättekul eftersom jag inte träffat dom sen i sommras då Erik, jag och pappa sov där uppe för vi skulle jobba i Mantorp. På fredag kommer även farmor & farfar, min kusin och hans flickvän och min älskade pojkvän. Vi ska fira mig och Linus. Linus fyller år på fredag och jag fyller 11 dagar efter honom, men vi slår ihop det för mormor & morfar kan inte köra ner 42 mil igen efter bara 1 vecka.
Nu ska jag gå och lägga mig, jobbar 9-15 imorgon och skriver nog på morgonen för jag måste ändå in på face book och fixa ett spel, haha jag är en nörd. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0