091110.

Hej på er!
Hann aldrig skriva igår eftersom jag var sjukt trött! Idag slutade jag 13:30 på min praktik som varit kul idag. Har varit på utflykt med alla barnen hela förmiddagen och gjorde min första uppgift med barnen, sen blev jag bjuden på kyckling på förskolan eftersom det är mårten gås idag. Efter maten fick alla barnen rita mask eller nyckelpiga som vi tittat på när vi var ute och 20 över 1 gick jag och min handledare till personalrummet och blev bjudna på sjukt god äpplekaka! Nu har jag precis skrivit mitt arbete jag gjorde idag och jag fick mycket beröm av all personal innan jag gick hem som tycker att jag är jätte dukig hihi. Får lära mig att ta hand om konflikter eftersom 4 barn bråkar om att sitta i mitt knä när vi läser böcker så dom får välja varsin bok och sitta i mitt knä när jag läser deras bok, inte lätt inte lätt.. Nu funkar inte skrivaren, bra när jag ska skriva ut och allt? Jaja pappa fixarT när han kommer hem hoppas jag.
Nu hade jag tänkt ta på mig myskläder och gå upp och rensa i mitt rum, efter denna helgen så sätter vi nog igång med att måla om, yes! Vi hörs lite senare.

Vi möblerar om både uppe och här nere i kontoret där jag sitter nu. Dom har kopplat in en kobra-telefon här nere så invigde den när jag ringde till Erik innan. Man känner sig lite häftig haha, fast den blir tung när man pratat ett tag i telefonen så det gäller att ha 2 armar och inte vara någon Nemo! (skämt åsido)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0