vilken lättnad!

hej bloggen!
Idag är jag ovanligt glad, alla nationella prov är gjorda. Gjorde matte på morgonen som gick bra och sen muntliga i nationella. Fyfan, skakade så jag höll på att dö! Mitt betyg hängde på det, trodde jag men tydligen inte.. Fick iallafall G+ och det är jag nöjd med. Hade kunnat få VG men gjorde några grammatiska fel som t.ex. He don't care istället för att säga He doesn't care. Sånt lätt som man kan men inte tänker på. Ska snart åka hem till min älskling och spendera kvällen där. Vår skolvecka är slut nu, imorgon har vi friluftsdag på stranden då man bara kan ligga och sola och sen är vi lediga torsdag och fredag. Skönt! Nu ska jag äta något, ingen god mat i skolan idag. Hörs ikväll när jag kommer hem från Erik. Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0