Vet inte...

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva idag? Eller igår blir det ju eftersom jag inte har orkat skriva innan. Detta får bli ett sent inlägg från igår/fredag.
Hade lektion 10 i 10 till 10 över 12. Sen lunch och 10 i 1 skulle vi ha datorkunskap, vi visste att vår lärare var sjuk men eftersom dom hade sagt att vi skulle få vikarie så tvingades vi stanna kvar över lunchen och äta den äckliga maten som jag dock inte åt, fick bli en tallrik fil istället. När vi hade ätit gick vi och satte oss i datorsalen, vi satt väl där i ca 30 minuter och efter det hade det fortfarande inte kommit någon lärare, så vi gick till rektorn och då sa han att vi inte skulle få nån vikare, kunde dom inte sagt det tidigare så man kunde åkt hem redan 10 över 12 då? Skit skola ibland asså... (speciellt maten!)
Vid 4 tiden åkte hela familjen ner till Center Syd för Linus skulle klippa sig, mamma satt kvar i bilen för hon ville inte gå ut eftersom hon tycker hon såg hemsk ut nu med sina kläder och så när hon är opererad. Pratade med min frisör Bella när Linus klippte sig och silverschampoo men jag fick inte köpa det för henne för hon tycker jag har för vackert hår för det, haha berömer mig alltid för mitt hår. När Linus var klar fick jag och Ida varsin väska av Bella + en till mamma som krya på dig present. Var igentligen en väska man fick när man köpte dyra produkter där men det struntade hon i och gav oss den istället. Ikväll har jag bara varit hemma, tittat på talang och berg flyttar in med familjen sen tittade jag på date movie med mamma och pappa. Skulle igentligen till Filip och Sofie men det blev aldrig så.
Nu ska jag sova,eller titta på lite tv i sängen. Hörs när jag vaknar imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0