Ven

Hej allihopa!
Nu är jag hemma. Har en ledsen känsla i kroppen typ, ville absolut inte hem från Ven och just nu vill jag inget annat än att vara hos älskling! Kan ta helgen kortfattat och ni får bilderna i ett inlägg efter:
Fredag:
Kom till Ven vid halv 11.  Åkte buss till stugan och började att bädda och blåsa upp min och älsklings luftmadrass. Sen gick vi ut och hyrde cyklar. Cyklade lite med Erik, Ida och Linus. Sen åt vi lunch. Vid 4 kom Caroline och Andreas. Hände inte så mycket mer på fredagen.
Lördag:
Vaknade klockan 10 över 7!! Erik och jag gick ut och gick halva Ven runt vid 8 tiden i ösregnet. Så mysigt att stå mitt på en åker och kyssa honom i ösregn <3
När vi kom tillbaka åt vi frukost. Sen sov jag och Erik i typ 1 timme för att vi inte hade kunnat sova på natten pga Ida och Linus snarkningar haha. Sen spelade vi minigolf och åt glass vid hamnen. Hem och äta grillat. Sen cyklade vi ut på en mysig runda innan vi skulle lämna tillbaka cyklarna. Bra att ha en tandemcykel med Erik ifall man blir trött ;) På kvällen spelade jag, älskling, caroline och andreas kort, kotte. Sen när vi la oss sov jag och älskling på madrass i köket för att vi inte ville ligga hos snarkungarna haha.
Söndag:
Vaknade, åt frukost och sen gick vi till bussen. Tog båten hem vid 20 i 11. Erik och jag funderade på att stanna längre men det blev aldrig så och det ångrar jag nu...
Nu ska jag lägga upp bilderna, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0