valborg och mys med älskling

Hejsan bloggen!

Förlåt för att det har varit dålig uppdatering men det har hänt mycket. Igår när jag vaknade hör jag hur ont mamma har i magen, efter ett tag kör hon in till sjukhuset för pappa trodde det var njursten. Jag cyklar till bussen och missar den, men som tur var kom det en till. Vi fick sluta tidigt igår så efter skolan tog jag bussen med emma och sofie till center syd där jag köpte en tröja (kommer bild efter detta inlägget) Sen träffade jag min älskling, vi gick hem till mig, duschade och gjorde oss iordning och sen cyklade vi hem till Filip där Sofie var. Vi åt och spelade spel och hade det trevligt, sen gick vi ner till bålet. Sen gick vi hem till Filip igen där vi åt marrängsvish och kollade på film. Vid halv 1 cyklade jag och älskling hem till mig och gick och la oss.
Nu kommer det som hände igår: jag ringde till pappa vid lite i 1, ungeför en timme innan jag slutade. Skulle kolla fall mamma hade kommit hem. Det hade hon inte, hon höll på att opereras sa pappa. Hon hade en syska eller vad det hette på äggstockarna så dom tog en äggstock och blindtarmen i en operation. Jag började såklart gråta i skolan när jag fick reda på det för det kom som en chock! Jag älskar mina underbara vänner som fick mig att må bättre! Och jag älskar Erik mest som kämpade hela dagen med att få mig att skratta och vara glad. Det betyder verkligen mycket för mig att få ha så underbara vänner och pojkvänn!

Nu ligger min mamma inlagd och kommer förhoppningsvis hem imorgon, annars kommer hon på söndag. Saknar henne <3 Mamma och pappa skulle åkt till portugal en vecka idag men fick ställa in det, så synd om dom. Men jag säger som alla andra; det är tur att mammas anfall i magen kom nu och inte nere i portugal. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har varit med Erik hela dagen idag och på kvällen har jag myst med familjen. Imorgon ska jag sova och äta hos Erik. Skriver snart igen när jag har lagt mig i sängen. Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0