sweet dreams honey

Nu ska jag sova, hade lovat mig själv att det skulle bli en tidigare kväll idag eftersom jag har hörförståelse/nationella imorgon i engelska. Hälsade på min gamla APU-plats idag, riktigt kul och barnen som är 2-3 år för er som inte vet kännde igen mig och kom ihåg mitt namn. Och det var typ 3 månader sen jag var där. Lite kul dom hoppade på mig och var lika söta nu som dom var för 3 månader sen. När jag varit hos dom åkte jag till min lilla älskling som låg inne på sitt rum och drunknade i läxböcker, tycker synd om honom som har så mycket prov och sånt nu i slutet och det mesta hänger på hans betyg.. Var där i typ 1 timme och 30 minuter och myste med honom och sen tog jag bussen hem och jag tog även med mig 10 stycken filmer till mamma därifrån.
Sen åkte jag till center syd på kvällen, köpte ett par trosor och en ring.
Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av kvarteret skatan med mamma och pappa och ska somna nu. Puss och godnatt, hörs imorgon!
Önska mig lycka till på nationella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0