mors dag & mff match

När jag körde hem från älskling körde jag inom Center Syd. Köpte en rosa golfhanske till mamma som hon har kollat på och hon blev jätte glad!  Sen körde mamma, jag och Linus in till Malmö för att stänga av farmor och farfars pool eftersom dom är i Stockholm. Sedan körde vi vidare och jag köpte 2 stycken mascaror. Har testat en annan sort nu som är riktigt bra!
När vi kom hem kom pappa också hem, har inte träffat han sen i torsdes. Jag gjorde mig iordning och sen åkte jag in till Malmö med pappa. Vi kollade på fotbollsmatchen mellan MFF-GAIS. 2-2 blev det. Lite synd för MFF ledde hela tiden tills de sista 5 minutrarna då 2 av mffs backar krockar och gais har chansen att springa in med bollen.. Jaja.
Haha som jag skrattade:
Natti: *ser massa bussar* tror du det är gais bussar?
Pappa: ja, ska vi kissa på dom?
Hahaha lite kul är han ;)
Nu ska jag sova, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0