min helg

Här är min helg kortfattat:
Fredag:
Åkte till älskling vid halv 6 tiden. Åt där, kollade på talang och mös. Sen på kvällen tittade vi på pirates of carabean 3 (rättstavat?) Sen gick vi och la oss
Lördag:
Vaknade vid 9 tiden. Gjorde oss iordning och åt frukost sen åkte vi in till Malmö med resten av Eriks familj. Först åkte vi till Audi för att kolla på en bil och sen vidare till Entré. Sen åkte vi in till stan där vi gick på Hansa kompaniet och på gå gatan. Köpte en gullig sommarklänning. Sen åkte vi hem igen, låg på gräsmattan och läste.
Sen åt vi grillat och tittade på robinsson 2009, fan Jarmo skulle vunnit! Inte mesen Ellinor.. jaja. Efter talang tittade vi på en film som hette face off, såg inte hela men den var lite läskig. Gick och la oss vid 1 tiden. När jag och älskling skulle somna så började det smälla utifrån köket (som ligger typ utanför hans dörr) haha var sjukt rädd och det första jag sa till Erik var "du får inte somna före mig, jag vill inte vara vaken själv" Jobbigt att vara mörkrädd ibland ;)
Söndag:
Idag vaknade vi vid halv 9 tiden. Åt frukost ute i sommarvärmen och sen hjälpte jag älskling att dela ut sin reklam. Tog moppen hem vid halv 1 tiden. Hur resten av min dag har varit kommer i nästa inlägg..

Jag älskar Erik så sjukt mycket! Älskar att vara i hans närhet och saknar han såfort jag inte är nära han. Känslan i kroppen när man är kär är underbar och går inte att beskriva i ord! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0