mamma är hemma, jag är hemma

Hejsan alla söta!

Hur har er helg varit? Min har varit jättemysig, åkte till älskling igår vid 1 tiden och var ute typ hela tiden fram till 6 då vi gick in. Eriks familj åkte iväg och Erik började göra världens godaste maträtt till oss 2. Vi åt och sen tittade vi på robinsson. Efter det satte Erik på en film som hette Forest Gump som man måste se enligt han, den var jätte mysig. Vi vek reklam och vid 12 tiden på natten kom Erik på att han hade glömt att lägga i en tidning (som såg exakt likadan som en annan tidning) i alla ca 300 tidningar av reklam. Så vi satt uppe mitt in natten och fixade det, man blev pigg av det för när vi sen skulle sova vid 2 tiden så hade jag problem med att somna.
Idag väkte Erik mig vid lite i 9, han tyckte väl det var tråkigt att vara vaken själv haha. Vi åt frukost ute, gjorde oss iordning och vid halv 11 cyklade vi  ut med reklamen, var klara efter 1 timme då vi cyklade hem igen och åt lunch. Vid 3 kom Eriks mormor, morfar och farmor. Vi åt god mat och riktigt god efterrätt! Senare på kvällen städade vi Eriks gaderob och sen blev det wipeout, yes svensk vinst igen!
Nu har jag precis kommit hem och mamma är äntligen hemma! Saknar Erik redan även om jag var där för 20 minuter sen, älskar honom så mycket!
Nu ska jag hitta på något kul, tror jag ska lägga mig om en stund för jag har sovit så länge inatt.
Puss och godnatt fall vi inte hörs sen!

Världens bästa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0