låååång och kall dag...

Sommar värmen är borta, gått runt i jeans och jacka och frysit hela dagen idag..
Åkte buss med älskling till skolan imorse. Hade vi 2 lektioner innan lunch och efter lunch spelade vi upp våra teatrar. Faktiskt kul. Vi fick sluta 10 över 3 (10 minuter tidigare än vanligt) så vi kunde åka skolbussen som går 15:15, såklart så är motorn konsig på den bussen så jag missar min löddebuss som går 15:25 med 2 minuter.. Springer till 137 för att jag inte orkar sitta på centralen själv i en kvart. När jag kommer till Bjärred så är det ca 30 minuter tills bussen skulle komma + att det började spöregna så jag åkte buss tillbaka till Lund igen. Gick lite i stan och tittade på kläder jag vill ha och sen gick jag till centralen där jag mötte älskling. Vi åkte buss hem tillsammas.
Har precis ätit grillad kyckling och pommes nu, ska städa min gaderob snart tror jag. Måste hjälpa mamma först, jag får vara mamma2 när mamma inte kan göra så mycket haha så nu har jag också lite att bestämma om. Ska nog börja med att gå och skälla ut Linus för att han inte lyder mamma! ;) 
Nejmen vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0