It's sunday and I'm in love

Hej sötnosar!
Hann aldrig skriva igår eftersom min kväll blev fullbokad. Åkte till Lomma vid 6, träffade Emma och Sofie + Gabbi Emmas kompis en stund. Sen var jag tyvärr tvungen att ta bussen hem igen vid halv 8.. Åkte hem och åt med ida och linus. När pappa kom var han snäll och tankade min moppe och senare på kvällen åkte jag hem till älskling som hade tråkigt hemma hos sig. Vi tittade på en film och sen gick vi och la oss.
Idag vaknade vi klockan 7! Somnade om i typ 30 minuter och vaknade igen vid 10 i 8 då Erik flög upp ur sängen "Vi måste upp, vi ska dela ut reklamen!" när vi kom upp ur sängen 8 så sa han "oj är klockan bara 8?" han trodde vi hade sovit i typ 1 timme eller nåt och att klockan var halv 10, haha. Vi åt frukost ute i det sköna vädret och sen hjälpte jag han att dela ut sin reklam. Tog moppen hem vid 12 eftersom Erik var tvungen att plugga, får passa på att träffa han när han kan eftersom han har riktigt mycket i skolan nu denna veckan. När jag kom hem tog jag på mig korta shorts och en bikini överdel och la mig ute i en solstol tillsammans med mamma. Låg och pluggade lite och när jag kände att jag inte orkade mer la jag mig och somnade. Mysigt. Vaknade med en kudde över huvudet och en filt över mig. Mamma hade sagt att jag började bli röd om kinderna när jag sov så jag hade tydligen tagit kudden över huvudet för jag inte orkade gå in. Sen hade pappa kommit ut och lagt en filt över mig för jag inte skulle bränna mig. Ikväll har jag kollat sista avsnittet på wipeout med familjen, haha så kul det är. Och sverige vann sista, YES!
Nu ska jag sova, ska upp 6 imorgon... Pusspuss

Det finns en person i världen som kan få en på så bra humör som jag är om dagarna, och det är min underbara pojkvän. Jag älskar Erik med hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: LoEm

Hiss eller diss på skorna från Nelly?

Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-11 @ 17:45:35
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0