somnade igår..

Förlåt för jag inte bloggade igår men jag började skriva på ett inlägg när jag kollade på yes man med mamma och pappa men eftersom rubriken var "ingen tidig kväll idag!" eftersom jag är ledig idag och jag somnade lite innan 11 vilket är tidigare än när jag går i skolan så fick jag ändra det. Dom hade inte fått liv i mig igårkväll så har sovit i soffan hela natten. Vaknade klockan 7 av att Linus satte på TV;n och det första jag tänkte var "varför är det ljust ute?" trodde det fortfarande var kväll. Sen hade jag börjat kalla Linus för mamma och sånt, haha jag är borta.

Idag är jag somsagt ledig så ska hoppa in i duschen snart och sen ska jag nog ta moppen ner till Center Syd och kolla lite. Sen ska jag ta moppen till Lomma för att hälsa på min gamla APU plats och säga hej där. Sen tar jag nog moppen till älskling (ifall han hinner med sitt pluggande) och säger hej och hämtar hans filmer som han har lånat ut till mamma. Sen vet jag inte vad som händer. Skriver mer sen för nu vill jag duscha och ta bort gårdagens smink som jag somnade med, känner mig lite äcklig sådär.. jaja vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0