glad

Somsagt, har är ovanligt överlycklig idag. Var mysigt att åka hem till Erik och slippa tänka på något som har med skolan och betyg att göra! Vi kollade på Good luck Chuck. Åkte hem vid 9 tiden. Imorgon ska Erik och jag ta bussen 5 i 9 till Lomma där det är friluftsdag. Det enda man behöver göra är att komma dit och bli prickad så man inte får frånvaro sen kan man bara ligga och sola på stranden vilket vi ska göra + bada! Haha kommer vara svinkallt, hoppas det inte regnar bara..
Erik har en stooor filt, kylväska och en stor sterio som  vi ska ha med till lomma. Erbjöd mig att komma och hjälpa han att bära på morgonen imorgon så jag får åka moppe dit vid lite i 8 för ska vara där vid 8.
Idag efter skolan gick jag i stan med Sofie tills våras buss kom, köpte ett linne med disney tryck. Bild kommer imorgon och även på min bikini och body jag fick igår. Ska sova nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0