dålig uppdatering

Förlåt för dålig uppdatering. Vaknade vid 9 idag. Åkte till malmö halv 10 med pappa, linus, ida och tove idas kompis. På jägersro träffade vi farfar, det var gentlemannadag där idag imed att de är krisithimmelfärdsdagen. Vi åkte massa karuseller, såg på Darin och lite sånt. Fick även en vattenfast mascara av farfar som jag tackar för <3
Senare idag har jag inte gjort så mycket, hade ett jobbigt bråk med älskling och han är påväg till mig nu och allt är löst men behöver en kram. Han ska sova här och imorgon ska vi upp klockan 8 med mamma och pappa, vi åker till Ven! Ska bli riktigt kul, stannar där till söndag eftermiddag/kväll. Sen när vi kommer hem ska vi hämta vår nya undulat. Får se fall jag bloggar imorgon annars vet ni var jag är och att jag kommer hem på söndag. Ha en trevlig helg, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0