bitmärke på armen, uppskuren fot, brännd...

Idag har varit en otroligt skön "skol-dag". Vaknade vid halv 8, gick ner och åt frukost, klädde på mig och sminkade mig. Sen sa jag hejdå till mamma och åkte moppe till älskling vid lite över 8 för jag skulle hjälpa han att bära alla saker till bussen. Vi tog bussen vid 5 i 9 och var i Lomma 20 i 10. Mötte Emma och sen la vi oss på en stor filt tillsammans med Erik och några killar från hans klass. Låg och solade, spelade fotboll på en stor uppblåsbar sak (bilden, som e tagen från oskar):

man spännde fast sig och sen var det typ som ett fotbolls-spel. Jag, Emma, Madde, Fanny och Amanda D spelade mot några utländska killar som sköt som om det vore liv eller död. Ni skulle sett hur mina ben såg ut efter att ha stoppat ett par hårda bollar, helt röda! Tog även första doppet i havet idag med älskling och Viktor. Gick ut till midjan sen ångrade jag mig men blev istället ifälld. Skar upp min fot på någon mussla eller vass, sjukt ont gör det! Sen har jag brännt mina axlar + fötter? Haha inte ofta jag gör det. Vid halv 3 åkte jag buss hem till älskling med honom. Låg och mös i en filt och busade med Mio. Erik låg under filten och jag över, han trodde det var min armbåge som han hade vid sin mun så han bet sjukt hårt och jag drog undan. Fyfan vilket märke jag har nu!
Åt på BK med mamma, pappa och Linus när jag kom hem. Nu ska jag duscha och sen smörja in mig med after sun. Puss sålänge!

Nu ska jag lära min pojkvän att man inte får bitas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0