alla prov är över!

Det blir inte många inlägg om dagen nu när det är skola. Hade nationella i matte idag, gick väll sisådär, hyfsat bra.. Sen hände det inte mycket mer i skolan. Vi slutade halv 4 och då tog jag, Emma och Sofie bussen in till stan och åt glass på en glassbar för att belöna oss själva att vi klarat denna veckan so far. Alla "plugg-prov" är över för min del, vi har bara 1 nationella i matte till, muntligt nationellaprov i engelska och 2 inlämningsuppgifter. 19 dagar kvar i skolan, detta klarar jag! Och jag lovar er en sak, imorgon ska jag ha ett snack med min lärare har jag bestämt, fall det inte går såbra så var berädda att jag kommer med både ett gråt och ett damp inlägg imorgon!
Vid 7 idag cyklade Ida och jag upp till Center Syd. Jag köpte 2 par trosor på Gina Tricot och Ida hängde undan en likadan jacka som min fast annan färg. Sen köpte jag även en sån spraydedorant som Emma har som luktar gooooott!
Nu på kvällen har jag och familjen lekt med en heliumballong som landade i vår trädgård förra helgen haha skumt. Men kul hade vi! Och ni ska se filmen som jag spelade in när alla pratar haha.
Nu sitter jag i soffan och bara glor runt på olika sidor, har inte mycket mer att berätta ska nog hoppa in i duschen. Skriver kanske innan jag somnar annars hörs vi imorgon!

Ni får en till egobild idag, men det behöver ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0