Tjejkväll

Hej på er allihopa!
Är chockad för jag vaknade för typ 20 minter sen, alltså 12 och så länge kan jag igentligen inte sova. Kan vara för att jag låg uppe med datorn till 20 i 3 inatt och pratade med Lotta på msn haha.
Igårkväll var jag, Emma, Jenny och Karin hemma hos Sofie, det var jätte kul och jätte mysigt och jag flabbade så jag hade kramp i käkarna på kvällen. Kom dit vid lite över 6, då gick vi och köpte pizzor som vi sen tog hem och satt och åt i Sofies uterum samtidigt som vi tittade lite på fotbollen genom fönstrerna. Fan att Sverige förlorade med straffar! Dom borde vunnit eftersom dom fick 3-3 ifrån 3-0 på 15 minuter. När vi ätit klart gick vi ut i trädgården, började spela fotboll med Freja Sofies hund och sen kom jag med idén "vi kör klockan!" (man ska trixa med bollen, man börjar med 1 alltså en spark eller ett kick på bollen sen är det nästa mans tur, efter det är det 2 osv..) haha men jag hade inga skills att visa och när alla andra var på 5 kämpade jag fortfarande med min 4, klarade bara 3 och tillslut sköt jag över bollen till grannarna, lyckat! Så fick springa över och knacka på och då fick Emma en spik i sin fot hahaha. På kvällen åt vi kanelbullar som Sofies mamma gjort och krängde godis/chips. Sen körde vi "jag har aldrig-leken" och jag får väl säga att jag drack mest, men har man gjort allt så har man ;)
Nu ska jag ner och göra en smoothie. Ikväll ska jag träffa Lotta :) Puss sålänge!

Kommer bilder sen, hade kamran med men tog dock inga. Får be Sofie skicka dom bilderna hon tog.


Kommentarer
Postat av: Emma

fatta vad ont det gjorde och få en spik i foten! :O hahaha <3

2009-06-28 @ 23:32:53
URL: http://theperfectemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0